قبله باور

قبله باور

جملات قصار

تشنه لب

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است                         وز پی دیدن او دادن جان کار من است

شرم از ان چشم سیه بادش و مژگان دراز                       هر که دل بردن او دید و در انکار من است

بنده طالع خویشم که درین قحط وفا                             عشق ان لولی سرمست خریدار من است

طلبه عطر گل و زلف عبیر افشانش                             فیض یک شمه ز بوی خوش عطار من است

شربت قند و گلاب از لب یارم فرمود                                     نرگس او که طبیب دل بیمار من است

انکه در طرز غزل نکته بحافظ آموخت                                    یار شیرین سخن نادره گفتار من است

                                 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: فائزه ׀ تاریخ: سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , shamimebavarha.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM